Acer Full HD 21.5"

21.5” ACER LED S220HQLBbd, Wide, 1920 x 1080, 5ms, 200 CD/MP, 1000M:1, D-Sub/DVI, Black
Descriere
Ecran
Diagonala 21.5 inch
Raspuns 5 ms
Marime pixel 0,248 mm
Rezolutie 1920 x 1080 pixeli
Contrast 1000:1
Contrast dinamic 100000000 :1
Luminozitate 200 cd/m2
Unghiuri vizibilitate 170 | 160 grade
3D Nu
Conectivitate
VGA 1
DVI 1
Caracteristici generale
Greutate 3.1 kg
Consum 22 W
Facilitati
Boxe integrate Nu
Tuner Tv Nu
Altele
Caracteristici Wide, Culori 16.7 mil
Știri IT

Economica.net

Economica.net
Business la minut

Ford mizează pe intrarea Puma Gen-E în Top 10 al vânzărilor de mașini electrice din Europa

Într-o întâlnire cu un grup restrâns de jurnaliști care a avut loc la uzina de la Craiova imediat după prezentarea modelului electric Puma Gen-E fabricat în România, Roxana Capătă, Managing Director al Ford Romania, a explicat viziunea sa asupra viitorului acestui vehicul. Conform șefei reprezentanței Ford în România, „prezentarea Puma Gen-E în România nu a fost o simplă lansare. Pentru noi și pentru dealeri atrage o responsabilitate majoră legată de performanța vânzărilor. Este parte a angajamentului luat acum câțiva ani de Ford, atunci când am anunțat că, până în 2026, vom lansa în Europa nouă modele noi complet electrice. Putem spune că deja ne-am atins obiectivul, Puma Gen-E fiind ultimul din această serie Model E. În plus, pe lângă vânzări și marketing, avem de a face cu o componentă emoțională, un atașament foarte mare al echipei Ford din România, incluzând aici și dealerii, față de acest model bine plasat în segment”. Totodată, Roxana Capătă estimează rezultate foarte bune pentru noul vehicul care deja poate fi comandat și va ajunge la clienți începând din primăvara anului 2025. Modelul „are toate atuurile – de la ideea de produs, autonomie și preț, corelate cu calitatea percepută – să fie un jucător important în piața de mașini electrice din România”. Mai mult chiar, ea se așteaptă ca „Puma Gen-E să intre în 2025 în Top 10 al vânzărilor de mașini electrice in Europa”. Principalele atuuri pe care mizează echipa Ford în impunerea Puma Gen-E pe piață sunt designul atractiv, tehnologia conectată și performanțele echilibrate ale bateriei și motorizarea. „Sunt, desigur, și mașini cu autonomii mai mari, dar să nu uităm că Puma este o mașină de oraș pe care nu are rost să o umpli cu baterii mari și grele. Mai bine o încarci mai des și repede. În plus, mașina vine foarte bine echipată încă de la nivelul de bază ceea ce o face foarte competitivă. Este de menționat și integrarea modelului în gama de vehicule a mărcii. Avem deja patru modele complet electrice – Mustang Mach-E, Explorer, Capri și Puma Gen-E – care acoperă aproape toate segmentele importante de piață. În acest context, clienții pot găsi fără probleme modelul electric care li se potrivește”, consideră oficialii Ford România. Cei de la Ford își susțin estimările în privința vânzărilor Puma Gen-E și pe o revenire la creștere accelerată a pieței de mașini electrice în 2025, precum și pe atracția clienților către modelele de clasă B cu aspect de crossover. „În România observăm că vânzările variantei cu motor termic a Puma sunt, ca la toate mașinile din segment, dependente de programul Rabla. Este al doilea an consecutiv când acest segment este cel mai important din piața auto națională. Dar este evident un segment sensibil la preț dependent de gramul Rabla. Atenție, nu mai vorbim despre segmentul B „clasic”, ci de cel al crossoverelor clasă B. Se observă clar o migrare a unei părți a achizițiilor din zona „clasică” a segmentului, către cea de crossovere”. Tocmai pentru a menține Ford Puma Gen-E în zona accesibilă a modelelor electrice de clasă B, dar și pentru a preîntâmpina o eventuală întârziere a programului Rabla Plus din 2025, reprezentanța Ford în România a anunțat debutul propriului program de susținere a vânzărilor, unul care oferă o reducere de 5.100 euro pentru modelele electrice Puma Gen-E, Capri, Explorer și Mustang Mach-E sau de 2.600 euro pentru varianta hibridă cu încărcare la priză a SUV-ului Kuga.

Autonomie de 523 km în traficul urban

Conform datelor puse la dispoziție de Ford, Puma Gen-E are un consum redus de energie (13,1 kWh/100 km) și poate asigura o autonomie medie de până la 376 km în ciuda bateriei NMC cu o capacitate de doar 43,6 kWh. În traficul urban, acolo unde vitezele de deplasare sunt reduse, modelul poate parcurge chiar și 523 km cu o singură încărcare. Un alt atu al noului model electric Ford este capacitatea de a realiza o încărcare rapidă. La un încărcător DC, bateria se încarcă de la 10% la 80% în aproximativ 23 de minute. Fără a fi un sportiv în toată puterea cuvântului, noul model pune la dispoziția șoferului 123,5 kW (168 CP) și o accelerație specifică mașinilor electrice. Și în privința spațiilor de depozitare micul crossover de casă B are cu ce se lăuda. Grație existenței unui „frunk” (portbagaj amplasat în față, deasupra motorului electric) și deja cunoscutului spațiu suplimentar din portbagaj – care până acum se numea MegaBox, iar în cazul Puma Gen-E poartă numele GigaBox – mașina poate transporta, pe lângă cinci pasageri, peste 600 l de bagaje. Mai exact, în spațiul din spatele banchetei, încap 574 de litri, iar în „frunk” încă 43 de litri. Produs la uzina Ford Otosan din Craiova, noul model electric Ford Puma Gen-E poate fi deja comandat în România, prețul său de bază – cu TVA, subvenția Rabla Plus și programul Ford Ecobonus – este de 23.900 de euro. Citește și: – Ford a prezentat modelul electric Puma Gen-E asamblat în România – VIDEO – Încă un vehicul „made in Romania” a obținut trei stele la testele Euro NCAP (VIDEO)  
Posted on 6 December 2024 @ 12:01 am

Arena IT

Arena IT | RSS
Stiri IT | Blog hardware, software, evenimente IT

Microsoft nu reușește să convingă utilizatorii să migreze la Windows 11. Cota de piață a Windows 10 din nou în creștere

Cu toate că Microsoft va sista suportul pentru Windows 10 în mai puțin de un an și insistă foarte mult cu reclame și alte tactici intruzive pentru a forța upgrade-ul, cota de piață Windows 11 stagnează de ceva vreme, iar mulți utilizatori tind să rămâne în continuare pe versiunea precedentă a sistemului de operare. Și […] Articolul Microsoft nu reușește să convingă utilizatorii să migreze la Windows 11. Cota de piață a Windows 10 din nou în creștere apare prima dată în Arena IT.
Posted on 5 December 2024 @ 12:27 pm

Infoportal

RSS feed currently not available


Please try again later